Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

Kérlek olvasd el gyakran ismételt kérdéseinket, mielőtt üzenetet küldesz, lehet a választ itt is megkapod azonnal.

Miért vásároljak itt?

Mert nekünk ez nem csak munka, hobby, hanem az életünk és ezért arra törekszünk, hogy vevőinket maximálisan ki tudjuk szolgálni, ötleteket tudjunk adni, hogy megvalósítsd az elképzelésedet, és ha nálunk jársz személyesen az üzletben azt érezd, hogy feltöltődtél nálunk, ha pedig webáruházunkban rendelsz azt tud mondani: milyen gyors, pontos volt rendelés menete és a kiszállítás is. Gyere, próbáld ki! 🙂

Milyen szállítási módok közül tudok választani?

A megrendeléseket GLS és MPL futárszolgálattal küldjük, a kiszállítás történhet házhoz vagy csomagautomatába, Postapontra. Banki átutalás vagy Barionos fizetési mód bármely szállítási módnál értékhatár nélkül választható. Utánvételes fizetési mód csak GLS futárszolgálatos kiszállítás és bruttó 5000 Ft feletti rendelési érték esetén választható (szállítási költséget nem beleszámítva).

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz: banki átutalás, bankkártyás fizetés, Barionos fizetés, utánvétel (utóbbi bruttó 5000 Ft kosárérték elérése esetén választható GLS futárszolgálatos kézbesítés esetén). A megrendelés utalására nyitva álló idő 5 nap! Ennek elmulasztása esetén a megrendelés automatikusan törlésre kerül!

Mennyi a vállalt kiszállítási idő?

Csomagfeladás hétköznapokon történik, a csomag várható érkezése a választott szállítási módtól függően a feladástól számítva 1-3 munkanap. Kiemelt időszakokban (szezonálisan, ünnepek előtt) ezektől eltérő lehet a vállalt szállítási idő! Az aktuális kiszállítási időkről weboldalunkon tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

MIT TEGYEK, HA VALAMI LEMARADT A RENDELÉSBŐL, DE NEM SZERETNÉK KÉT SZÁLLÍTÁSI DÍJAT FIZETNI?

  1. Mindenképp adj le külön rendelést a lemaradt termékekre! Megjegyzésben tüntesd fel a korábbi rendelésed számát!
  2. A második rendelésnél bankkártyás fizetés vagy banki utalás esetén kifizetett szállítási költséget természetesen vissza fogjuk utalni! ÍGY NEM FIZETSZ KÉT SZÁLLÍTÁSI DÍJAT!
  3. A pótrendelésről érkező automatikus visszaigazoló emailre válaszolva jelezd felénk, hogy melyik korábbi rendeléshez szeretnéd csatolni a rendelést!

Nem találod a keresett terméket a webáruházban?

Kérlek küldj nekünk üzenetet vagy itt, vagy Facebookon a hobbykreativ.hu oldalon és utána nézünk a keresett terméknek. Telefonon is utolérsz minket: 06-70-623-7778

Mit küldenek a hírlevelekben, érdemes feliratkozni?

Hírlevélben az aktuális akciókról és a termék újdonságokról küldünk információkat.

Kapok számlát a rendelésemről?

Természetesen igen, elektronikus számlát küldünk a billingo.hu rendszerén keresztül